Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz
Strona główna » Załatwianie spraw » Informacja
Szukaj

Załatwianie spraw: Informacja

Załatwianie spraw

 

W celu usprawnienia obsługi klientów Spółki w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków utworzone zostało Biuro Obsługi Klientów.

Mieści się ono na parterze w budynku Spółki przy ul. A. Struga 45.


W Biurze Obsługi Klienta można uzyskać wszelkie informacje dotyczące:

  • możliwości podłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej,
  • stanu rozliczeń na świadczone przez Spółkę usługi,
  • jakości świadczonych usług,
  • sposobu rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków,


oraz można:

  • podpisać umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków,
  • uzyskać faktury i zapłacić za świadczone przez Spółkę usługi,
  • dokonać wszelkich zmian dotyczących Klienta,
  • złożyć reklamację dotyczącą świadczonych usług,
  • zyskać warunki techniczne podłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej.



Biuro Obsługi Klienta czynne jest:

pn. - pt.    - 8.00-16.00

tel. kasa    - 42 715-12-95    wew. 24, lub  42 716-32-13

faktury      - 42 715-12-95    wew. 57, lub  42 716-33-67
 
umowy      - 42 715-12-95    wew. 26

przyłącza   - 42 715-12-95    wew. 30, lub  42 715-27-63

kancelaria  - 42 715-12-95    wew. 20



Awarie

tel. 42 715-12-95         lub 

tel. Pogotowia Wodkan:     42 715-12-96  lub

                                                     88 715-12-96  (tel.kom.)

                                                      (telefony całodobowe)

Przy zgłaszaniu awarii należy podać:

- gdzie zdarzyła się awaria,

- nazwisko oraz numer telefonu osoby zgłaszającej.


 

   

wstecz